Uprava za građevinsko zemljište i investicije potpisala je ugovor o projektovanju novog mosta preko Kanala Dunav-Tisa-Dunav, "brata blizanca" postojećeg Sentandrejskog mosta, i to godinu dana nakon raspisivanja javne nabavke, saznaje 021.rs.
Crtanje, žalba trajalo osam meseci.Izradnja ce onda da potraje 8 do 10 godina.Kinezi, Rusi,Ameri takve mostove sagrade za cirka 30 dana ali tu nema braca, kumova, podizvodjača da se malo ugrade.
PS samo se nadam da se neće obrusiti kao onaj deo autoputa od pre koju nedelju.
Ne, ne moze da se koristi stari projekat.
Most, iako je pored starog, je na drugom mestu. Dovoljno je da je siri 10cm, pa da promeni kompletnu statiku.
Druga stvar je cinjenica da je stari most projekotovan sezdesetih. Neki materijali koji su se tada koristili se vise i ne koriste ili se koriste drugacije specifikacije itd.
ako je 240 dana i 8,6 miliona potrebno za CRTANJE mosta , koliko li je potrebno vremena i para za njegovo PROJEKTOVANJE i IZGRADNJU ???!!!
pa taj će da KOŠTA više nego drumsko-železnički most ( kako god ga nazvali ) a izgradnja će trajati ....nezna se
Ne razumem. Čekajte ljudi, ako je most isti kao ovaj pored, zar ne može neko umesto tih 72.000€ da siđe u podrum i donese stari projekat pa nek uzme 100€ i super??? Gomila betona i gvožđa, šta tu sad ima novo pa mora da se crta novi projekat? I kaćki i temerinski most skoro isto
Da „nacrtaju“ most? Molio bih novinare da nam ne degradiraju struku. Grafička dokumentacija (novinari bi verovatno rekli „crteži“) je samo jedan deo projektne dokumentacije. Pre toga je neophodno sprovesti proračun.
Drugo, zvaničan naziv mosta je Klisanski most.
@wnj
Ovaj most je građen šezdesetih godina i od tada je građevinsko konstrukterstvo dosta napredovalo. Inženjeri su uviđali greške u određenim rešenjima koja su nekada korišćena, veličine elemenata su optimizovane upotrebom računara i tačnijim proračunom itd. Takođe, od tada su se menjali i tehnički propisi tako da takav projekat ne bi mogao da prođe tehničku kontrolu jer svaki novi objekat mora biti projektovan prema trenutnim propisima.
koja je to fora da vise firmi ucestvuju u jednom poslu, koji i nije toliko komplikovan? nedavno cetiri firme obnavljaju WC na bazenu na sajmistu, sada cetiri firme projektuju jedan omanji most. secam se kada smo imali firme koje su bile sposobne i da projektuju i da izvode vise projekata u isto vreme, od Iraka do Libije. jedna jedina firma. Sta je ovo danas?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Konačno potpisan ugovor o projektovanju novog mosta preko Kanala DTD
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.04.2018.
•16:40 > 16:48
Komentari 14
CCC
PS samo se nadam da se neće obrusiti kao onaj deo autoputa od pre koju nedelju.
Pićuka
:/
Most, iako je pored starog, je na drugom mestu. Dovoljno je da je siri 10cm, pa da promeni kompletnu statiku.
Druga stvar je cinjenica da je stari most projekotovan sezdesetih. Neki materijali koji su se tada koristili se vise i ne koriste ili se koriste drugacije specifikacije itd.
proka
pa taj će da KOŠTA više nego drumsko-železnički most ( kako god ga nazvali ) a izgradnja će trajati ....nezna se
Jestevištajesvama?
@marko
Spoj ta tri...
Dipl. inž. građ.
Drugo, zvaničan naziv mosta je Klisanski most.
@wnj
Ovaj most je građen šezdesetih godina i od tada je građevinsko konstrukterstvo dosta napredovalo. Inženjeri su uviđali greške u određenim rešenjima koja su nekada korišćena, veličine elemenata su optimizovane upotrebom računara i tačnijim proračunom itd. Takođe, od tada su se menjali i tehnički propisi tako da takav projekat ne bi mogao da prođe tehničku kontrolu jer svaki novi objekat mora biti projektovan prema trenutnim propisima.
boki
NS boy
Vlada
wnj
Ja
Laički gledano Dunav je dvaput širi pa bi mogli dvaput preko kanala da pruže ovaj stari, taman bi bila širina.
Ne šalim se uopšte.
Futog
marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H